| Гарантія. На всі товари в магазинах iStudio надається гарантія — 12 місяців (термін гарантії вказаний в описі продукту на веб-сайті). При придбанні товару вам повинні дати гарантійний талон виробника, або гарантійний талон iStudio і чек. |
| Гарантійне обслуговування. Всю техніку і аксесуари придбані в iStudio ви зможете здати на сервісне обслуговування в будь-якому з магазинів мережі. Гарантійне обслуговування надають сервісні центри, які були авторизовані виробником. Авторизованим партнером по обслуговуванню Apple техніки і товарів ТМ «Beats» є сервісний центр А-Сервіс. |
| Перш ніж здати Apple пристрій в сервісний центр, переконайтеся що у вас вимкнена функція «Знайти iPhone»: iCloud: Перевірити блокування активації iCloud: Видалення пристрою з програми «Знайти iPhone» При наявності гарантійного талона ви маєте право на безкоштовній сервіс. У ньому повинна бути вказана модель, серійний номер, гарантійний термін і дата продажу товару. |
| Обмін і повернення товару. У вас є можливість протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Деталі ви можете дізнатися в будь-якому з магазину міста Київ і Львів або у менеджера інтернет-магазину. |
1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ЗУ "Про захист прав споживачів") Споживач має право вимагати повернення грошових коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар повинен бути відремонтований в зазначений в гарантійному договорі (гарантійному талоні) термін.
*Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначенню, з'явився з вини виробника (продавця, виконавця). Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.
2. Права споживача при покупці товару належної якості (Стаття 9 ЗУ "Про захист прав споживачів") Товар належної якості підлягає обміну / поверненню, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ, що підтверджує оплату, який був виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Як обміняти товар?
Для того щоб обміняти товар, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.